გაკვეთილის გეგმა


გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლის სახელი გვარი, პირადი ნომერი:თამარ ნანდოშვილი 40001004759
საგანი:ბუნებისმეტყველება
სწავლების საფეხური/კლასი:დაწყებითი, II კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა:24 სსსმ -არა
გაკვეთილის თემა:ამინდი და წელიწადის დროები
·         გაკვეთილის მიზანი:მოსწავლეებმა შეძლონ წელიწადის დროებსა და ამინდებს შორის კავშირის დადგენა, იმ ცვილებების ჩამოთვლა, რასაც განიცდის მცენარე სეზონური ცვლილებებისას.
·         სეზონის ამსახველი კოლაჟის შექმნა.
·         გაკვეთილის ხანგრძლივობა-45წთ
#
აქტივობის აღწერა
გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები
სასწავლო რესურსები
დრო (წთ)

1


კლასის ორგანიზება





2წთ
2



A ფაზა:წინარე ცოდნის გააქტიურება,სეზონები და თვეები
კითვა-პასუხი, დისკუსია
მთელი კლასი

5 წთ
3



B ფაზა:მინი ლექცია. მიზანი:გავაცნოთ მოსწავლეებს წელიწადის დროებ და ამინდი. აღწერა:იხ. დანართი 1
მინი ლექცია
მთელი კლასი

5წთ
4
B ფაზა: სლაიდ-შოუ, ,,წელიწადის დროები’’პრეზენტაცია

მთლი კლასი

5წთ
5



C ფაზა:ასოციაციური რუკა.მიზანი:უკეთ გაიაზრონ წელიწადის დროის ცვლილებასთან ერთად ამინდის ცვლილება. აღწერა იხ.დანართი 2
ასოციაციური რუკა
მთელი კლასი
დაფა, ცარცი
5 წთ






6



C ფაზა:ჯგუფური სამუშაო სეზონების ცვლილებაზე, თითოეული დროის დღესასწაულების აღნიშვნაზე. მიზანი:სეზონების ცვლილების, მათი განსხვავებული ამინდის, ტანსაცმლის და ა. შ ნიშნების უკეთ გააზრება. აღწერა: იხ დანართი 3
ჩანახატებისა ჩანაწერების გაკეთება
ჯგუფური სამუშაო
ფურცლები, მარკერი, ფანქრები, კალამი
15წთ
7
საშინაო დავალება მიზანი: გაკვეთილზე განხილული მასალის განმტკიცება აღწერა იხ. დანართი 4
საშინაო დავალება
მთელი კლასი
სამუშაო რვეულები, კალმები
3 წთ
8
ხეზე დაკვირვება. მიზანი: დაკვირვების უნარის განვითარება. აღწერა: იხ. დანართი 5
დაკვირვება
მთელი კლასი
ფოტოაპარატი, ფურცლები, ფანქრები
5 წთ
·         გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:სტანდარტი: II 4. შეადარა ერთმანეთს სეზონები, ისაუბრა მათ განმასხვავებელ ნიშნებზე.
·         გააკეთა ჩანახატები, კოლაჟი, ჩანაწერები.
·         აღწერა ის ცვლილებები, რომლებსაც განიცდიან მცენარეები სეზონების მიხედვით.
·         ჩამოთვალა სეზონებთან დაკავშირებული ადამიანის საქმიანობა., დღესასწაულები, თითოელ სეზონთან დაკავშირებული  ტანსაცმელი.



ü  დანართი 1: მინი ლექციის საშუალებით ვესაუბრები წელიწადს დროებზე, ამინდის ცვლილებაზე.
ü  ანართი 2:მივცემ დავალებას, ჩემთან ერთად დაფაზე შეადგინონ ასოციაცური რუკა, გაიხსენონ რა ასოციაციას იწვევს მათში თიოეული დრო.
ü  დანარი 3:იმუშავო ჯგუფებში, გააკეთო ჩანაწერი თითოეულ სეზონს რა თავისებურება ახასიათებს, რა დღესასწაულია, ადამიანები რას საქმიანობენ, როგო ტანსაცმელს იცვამენ ამინდის ცვლილებასთან ერთად.
ü  დანართი 4: სამუშაო რვეულში მივცემ შესაბამის დავალებას.
ü  დანართი 5: გაკვეთილის ბოლოს, გავალთ ეზოში, ამოვარჩევთ ერთ ხეს, რომელსაც მთელი წლის განმავლობაში დავაკვირდებით როგორ შეიცვლის ფერს, როგორ გასცვივა ფოთლები, გადავუღებთ ფოტოებს, გავაკეთებთ ჩანახატებსა და ჩანაწერებს.

გაკვეთილზე შევაფასებ ჯგუფურ მუშაობას შემდეგი კრიტერიუმებით
კრიტერიუმები
კარგად
საშუალოდ
ვერ ასრულებს
ჩართულობა
ჯგუფის ყველა წევრი ყურადღებით იყო ჩართული
მეტნაკლებად იყო ჩართული
საერთოდ არ იყო ჩართული
თანამშრომლობა
იყო თანამშრომლობითი გარემო ჯგუფში
ზოგჯერ არ ითვალისწინებდნენ ერთმანეთის აზრს
საერთოდ არ უსმენდნენ ერთმანეთს
დროის ლიმიტი
ჯგუფი ზუსტად ჩაეტია დროში
კარგად ვერ გაანაწილეს დრო
საერთოდ ვერ გათვალეს დრო
პრეზენტაციის უნარი
კარგად აინტერესებს  აუდიტორიას, აქვს კარგი პრეზენტაციის უნარი
მეტნაკლებად აინტერესებს
საერთოდ ვერ აინტერესებს
თემასთან კავშირი
ზუსტად პასუხობს თემას
მეტნაკლებად პასუხობს თემას
საერთოდ არ პასუხობს თემას

შეფასება:განმავითაებელი
(მოსწავლის შეფასების კრიტერიუმები ან/და რუბრიკები თან უნდა ერთვოდეს გეგმას)

ხელმოწერა:თ.ნანდოშვილი
თარიღი: 15.08.2018


No comments:

Post a Comment